I do the happydance

Glädje & Lycka går i dagens tecken!!Vårdcentralen imorse & fick ny hostmedicin & blev ordentligt undersökt från topp till tå.Så nu kommer de bli bättre,det har jag bestämt!Åhh så fick jag ett glädjesamtal idag från Madde på radiomasten =)Jag fick lgh så jag flyttar den 1 augusti!!LYCKA!!Nu undrar alla såklart varför jag ska flytta,men flytta in till stan var så onödigt dumt av mig!
Men men en läxa är lärd!!Mamma tror att jag gör ett misstag till eftersom jag ska flytta till "världens ände" men icke!Alla människor har rätt till åsikter & jag lyssnar mer än gärna men jag är vuxen så jag gör precis va fan jag vill!Så idag har jag sagt upp garageplatsen,lgh,skrivit kontrakt,valt skåpsluckor & bänkskiva i köket/ska gå i svart marmor & vitt!Very nice!!Fick lusten förut o skämta till de med Tiffany o sa att de e dags o börja packa :P men jag ska avvakta!!Föör trött eftersom jag vart uppe tidigt idag så jag ska lägga mig en stund med min dundrande huvudvärk o hoppas att den e väck sen när jag vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback