Spekulationer

Uppe med tuppen då hostan driver mig till vansinne!Ok jag e grymt mkt bättre men ändå :/ .Ska göra ett nytt försök o ringa vårdcentralen idag o se vad dom säger,om inte annat så får väl jag plocka fram min s.k trevliga sida :P som innebär horn & eldgaffel!
Oljebytet på min bil blev avklarat igår!Jippie!!En dyr historia men billigare än o behöva lämna in fanskapet på verkstad!Ju nyare bilar desto svårare & fixa själv,vilket e grymt uppenbart!
Vet inte om jag ska gilla eller ogilla eller bara accepetera allt just nu!Jag står med ett ben på vardera sida o blir fan inte klokare!Nog att man vet att folk i denna byhåla inte har nått liv,bott här i 29 år så det e ju ingen nyhet precis!Men att folk skulle intressera sig så om mitt "superintressanta" liv e ju fascinerande!Kanske skulle ringa in Aftonbladet o diverse tidningar,göra utvik,sälja min själ till djävulen.Bara för att man umgås med folk menas inte att man ligger med dom,äter frukost ihop,sover sked bla bla bla..aa alla hänger me!Varför kan inte bara folk sluta bry sig,engagera sig i sina egna liv istället?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback