back in buisness

Dundersjuk!Hostar sönder mina lungor,förkyld som as,ont i ryggen..hatar o vara sjuk!!Skulle jobbat hela påsken men de sket sig!2 vakennätter blev de endast sen fick jag ge mig:( .Så nu ligger jag nerbäddad i sängen med flanellpyjamas o dubbla duntäcken o fryser som ett as..hate hate hate..Känner mig mer död än levande..blää .
Förutom mitt pissiga liv just nu så händer inte mkt alls..min vän I skulle göra ett oljebyte på min bil men de sket sig rejält..2 dgr i rad nu,så har han försökt men icke,alltid e de nått!Jag har alltid sagt att jag ALDRIG ska sälja min pärla men nu HATA RENAULT CLIO!!!franska skit..jag vill ha en ny bil pronto!!mkt man vill,mkt som inte går o mkt som kan fortsätta vara drömmar!Men hoppet e de sista som överger en..
Tiden går föör fort,min lillasyster Sandra's bebis Benjamin e redan 6 veckor,va skedde liksom med tiden?De e så man blir mörkrädd..maj gadd!!

länk till hennes blogg http//sandratungstrom.blogg.se

Ska bli lite ambiösare nu med bloggandet!Jag blogga här förut sen flytta jag tillbax till min gamla på metrobloggen,sen fucka dom upp den så nu e jag back in buisness =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback