Maybe baby

Hatar vårdcentralen Marieberg till max!!!Man söker ju inte vård för att de e kul eller att man är hypokondriker eller så,men till svar löd-ring imorgon så får vi göra en bedömning då om du behöver ha en läkartid!Que?? svenska sjukvården idag innebär antingen så e du döende eller så frisk att du inte behöver vård.
Idag har jag gjort en fuling,var o kolla på en lgh!Ooops!!Men bara för skojs skull;)Men den var jättefin!!Plus att jag kände henne som visa lgh via radiomasten ;) så nu få jag avvakta o invänta telesamtalet ifrån Madde.
Har inte nämnt till nån om mitt äventyr idag för o slippa allt tjat o gnäll o alla's åsikter om mina galenskaper :P.
Åhh jag vill ha en ny bil!Hatar min bil just nu som aldrig förr..bläää..just i denna sekund så åker min vän I runt som en tok i Örebro o letar efter en nyckel till oljepluggen så han kan göra mitt oljebyte som tydligen nu e nödvändigt!Kanske har "vi" turen denna gång o lyckas o göra oljebytet..fingrarna i kors!!Men fortfarande FUCK RENAULT CLIO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback