Jag dog & överlevde!!

Häromdagen hade jag en nära döden upplevelse med en röd skinnjacka!! Maj Gadd så grymt snygg den va!
I torsdags bar det av på kryssning!För första gången i hela mitt liv,så vart jag övertalad & följa med på kryssning!Helt övertygad om att jag skulle dö,båtfan skulle sjunka m.m . Ja ibland har jag e förmåga att måla fan på vägen,en brist men ett erkännande ialf!Men så kul jag väl hade det sen så nu ska det kryssas igen,ev under semestern =)!!!Vart uppraggad utav en 35+ på dansgolvet o han skämdes inte hahaha..gjorde sitt bästa men vart dissad ialf ;)Vi dansa o hade skitkul till kl.04.00 sen krubba vi mat,duscha,sov i 3 timmar sen var det dags för frukostbuffe!!=MUMS!!!Jag o Maria levde bakom våra solglasögon den morgonen!!Shoppa i taxfreen massor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback